Berjinak-jinak dengan program Paid To Click

10/06/2011 10:38

Apa itu Paid To Click ?

Program Paid To Click merupakan satu program dimana kita berkerja sambilan dengan menyertai apa jua program yang ada menjalankan promosi PTC dengan cara klik pada iklan atau benner yang disediakan di halaman ahli dan kita akan dibayar mengikut nilai sesuatu iklan, benner dan link yang kita klik setelah kita mendaftar sebagai ahli yang sah. Selalunya nilai setiap klik bergantung kepada sesuatu program, ada yang bernilai $0.05, $0.03, $0.01, $0.02, $0.10 dan sebagainya dalam nilai mata wang USD.

Untuk menjadi Ahli sesuatu program PTC kita perlu lah mendaftar keahlian terlebih dahulu dengan mengisi borang yang disediakan dan sahkan keahlian kita melalui email yang kita gunakan untuk mendaftar keahlian kita.

Sila gunakan email yang sah dan klik pada link yang dihantar oleh pihak terbabti untuk mengesahkan bahawa maklumat yang kita berikan semasa mendaftar adalah benar dan sah.

Setelah mendaftar keahlian anda perkara paling utama yang perlu dilakukan adalah dengan update profile anda dan pastikan semua maklumat adalah tepat termasuk alamat akaun Pay Pal atau Alert Pay anda.

Alamat akaun Pay Pal atau Alert Pay adalah penting untuk tujuan pembayaran setelah anda berjaya mencapai target yang ditetapkan oleh programer dalam sesutu program PTC.

 

Sekiranya anda belum mempunyai akaun Pay Pal dan Alert Pay anda boleh mendaftar akaun Pay Pal dan Alert Pay melalui link dibawah :-

Pay Pal :- https://www.paypal.com/my/mrb/pal=2TU35ZAWUNWD6  P/S: Sila pilih akaun Premier

Alert Pay :- Get your FREE account with AlertPay     P/S: Sila pilih akaun Personal Pro

Selepas selesai pendaftara akaun diatas sila buat pengesahan melalui email yang anda gunakan semasa membuat pendaftara akaun yang berkenaan.

 

Kebanykan program PTC ada menyatakan had-had tertetu yang perlu anda capai sebelum anda boleh membuat pengeluaran.

Anda boleh membuat pilihan untuk menyertai mana-mana program PTC yang ada di Internet dan pastikan anda buat pilihan yang tepat.

Jangan mudah terpengaruh dengan tawaran klik yang lumayan dan  pengeluaran yang lumayan kerana belum pasti lagi sama ada apa yang ditawarkan adalah betul.

Pilihlah mengikut Rasional dan apa yang anda fikir logik dan masuk akal.

Dibawah ini saya syorkan program PTC yang benar-benar memberikan hasil yang dinyatakan oleh mereka dalam website :-

1. Click Sense

2. Moneysan

3. Hits4Pay

4. YIMBux

 

Diharap dengan perkongsian ini maka kita mendapat maklumat yang berguna dan berjaya dalam apa jua program yang kita sertai. Di lain masa saya akan kongsikan bagaimana caranya untuk kita berjaya mencapai matlamat untuk menjana pendapatan secara pantas dengan PTC.

Sekian sahaja untuk kali ini, berjumpa lagi di lain masa.

Sekian,

Wsphilip